Aquest diumenge, al migdia, s´ha produït un accident mortal, que ha acabat amb la vida d´una dona de 59 anys, de Mataró.
Sembla que l´accident hauria esdevingut a la zona del coll de Verdet fent escalada.
Fem un adjunt de la notícia:
Una excursionista mataronina de 59 anys ha mort aquest diumenge al migdia en caure mentre pujava al Coll del Verdet, al massís del Pedraforca, segons han informat els Bombers de la Generalitat. Els Bombers han rebut l’avís de l’accident cap a tres quarts de dues del migdia. La víctima, una veïna de Mataró de 59 anys, ha caigut uns 150 metres muntanya avall, per causes que es desconeixen, i ha patit diverses ferides greus, que li han causat la mort. Fins al lloc dels fets, s’hi ha desplaçat els efectius del Grup d’Actuacions Especials (GRAE) i del Grup d’Emergències Mèdiques (GEM) amb l’helicòpter, a més de dues dotacions terrestres dels Bombers de la Generalitat.
Un cop allà, el personal sanitari ha certificat la mort de l’excursionista i, posteriorment, s’han dut a terme els tràmits judicials pertinents per part de la unitat de muntanya dels Mossos d’Esquadra, que s’ha desplaçat també al lloc per fer l’aixecament del cos de la víctima.
Un altre enllaç: http://www.elpuntavui.cat/noticia/article/2-societat/5-societat/456945-una-persona-mor-despres-de-caure-150-metres-en-el-massis-del-pedraforca.html