100 Cims. Els 150 essencials.
100 Cims es un repte de la FEEC (Federació d´Entitats Excursionistes de Catalunya), amb la qual vol fomentar el coneixement del territori de Catalunya, pràcticant el muntanyisme, assolint 100 cims de muntanya, de tot un ampli ventall de cims a tota Catalunya, Catalunya Nord i Andorra, que arribem fins a 522 cims actualment.
Aquesta guía pretén oferir informació dels 150 cims que son considerats essencials pel comité del repte dels 100 Cims.
Editada per l´editorial Cossètania, inclosa a la col.lecció Azimut i de la qual son autors en Fermí Azcona, Constantí Torres i Joan M.Vives. Te un preu de venda de 19,90€(a data desembre 2024).
Les millors excursions del Parc Natural de l´Alt Pirineu.
Aquest producte inclou una guia i plànols a diferents escales de 10 itineraris que es poden fer en aquest parc, que tenen diferent exigència física. A més a més permet accés al track de les rutes incloses. Està editada per Monteditorial, de la qual son autors o col.laboradors en Salvador Sala, en Jordi Castillo i la Núria Sala. Podeu adquirir-la a la web de l´editorial per un preu de 14€.
Cercle de muntanyes.
La coneguda Editorial Piolet, ens presenta aquesta guia amb 20 itineraris, per diferents contrades, però majoritàriament per zones properes als Pirineus o, directament, als Pirineus. Te la característica que son recorreguts circulars, i que facilita accedir als tracks de les diferents rutes. Elaborada per en Joan Francesc Callado te un preu de venda de 19,90€.
Descobriu-ne més des de Senderisme Girona
Subscribe to get the latest posts sent to your email.

