Novetats al mercat / Senderisme

Alpify, una app que et pot salvar la vida a muntanya

Alpify es una nova app -aplicació per smartphones-, s´està donant a conèixer entre el públic que acostuma a fer activitats a l´aire lliure, així com entre els serveis d´emergències que atenen les trucades i avisos. Aquesta nova aplicació de franc, està disponible per mòbils amb Android, iphone i Blackberry, i es pot descarregar des dels portals oficials dels diferents sistemes operatius.

Aquesta app permet fer una trucada directa al servei d´emergències del territori on estiguis, així com donar informació exacta de la teva localització. Funciona tant si hi ha cobertura d´internet com no, ja que aleshores adreça un SMS.

Us fem un detall de les seves funcions:

Recibe mensajes relativos a tu seguridad

El 112/911 de la zona donde te encuentres puede enviar mensajes relativos a la seguridad a todas aquellas personas que crea conveniente.

Si internet no llega el SMS sí

Cuando no hay internet la petición de emergencia se envía a través de un SMS que llega directamente al sistema Alpify y es tramitado por el servicio de emergencias 112/911 de tu área.

Persona de contacto: amigo o familiar

Facilita una persona de contacto de emergencia así el 112/911 podrá comunicar tu estado y ubicación a una persona de tu confianza en caso de necesidad.

Consumo de batería

Actualmente, de media, Alpify gasta: en un dispositivo Android, un 7-10%* de la batería durante todo el día, y en un iPhone un 10-21%*.

*Información variable según el modelo.
 
Teléfonos de emergencia de tu área

Según la zona donde te encuentres aparecerán ciertos teléfonos de emergencia para así tener siempre a mano los números más importantes relacionados con la seguridad.

Envío automático de la ubicación

Al llamar al 112/911, se enviará automáticamente tu posición. Para ello, debes activar esta opción en el perfil de usuario de la aplicación.

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s